Biodata Dan Gambar Janna Nick



Nama Janna Nick tentunya akan menjadi sebutan mulai hari ini dengan bermulanya siaran drama Syurga Nur di slot Akasia TV3. Pasti ramai yang ingin tahu siapa Janna Nick?

Syurga Nur bukanlah drama pertama lakonan Janna Nick. Sebelum ini pelakon cantik jelita ini telah pun berlakon dalam beberapa buah drama yang telah ditayangkan di kaca tv. Dan yang terbaru drama lakonannya yang tengah disiarkan juga di TV3 adalah HidayahMu Ramadhan.

Namun Janna Nick yang berlakon sebagai heroin atau watak utama dalam drama Syurga Nur pasti akan mula dikenali. Namanya pasti akan melonjak naik dan menjadi sebutan memandangkan slot Akasia antara slot drama yang paling popular di TV3 dan selalu mendapat rating yang tinggi kan.

Biodata Janna Nick

Janna Nick yang kini berusia 20 tahun, lahir pada tahun 1995 di Sungai Petani, Kedah. Berketurunan Cina, Pakisan dan Thai, Janna Nick merupakan bekas pelajar Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Pendang dan Sekolah Menengah Kebangsaan Convent Bukit Nanas.

Antara drama yang pernah dilakonkan Janna Nick adalah Jodoh, Tonton Anak Ke-5, HidayahMu Ramadhan, Puasa Oh Puasa, Abang Sado Jual Kain dan yang terbaru Syurga Nur. Beliau juga pernah berlakon dalam dua telefilem iaitu Ikatan (RTM), Cinta Vlog (TV9) dan sebuah muzik video bertajuk Mikraj Cinta.

Untuk anda yang ingin mengenali pelakon baru Janna Nick ini boleh follow twitternya di https://twitter.com/jannanick95 atau di instagram https://instagram.com/jannanick

Gambar-gambar Janna Nick









kredit gambar: drama.my


janna nick (6734)
biodata janna nick (740)
janna nick biodata (663)
jannah nick (90)
jannanick (77)
siapa janna nick (71)
biodata janna nick 2015 (69)
janna nik (47)
janna nick hidayahmu ramadhan (41)
agama janna nick (40)
 notainfo.com

No comments:

Post a Comment